Nowe płatności w PZU dzięki współpracy z Tpay i Bankiem Pekao

 

Operator płatności Tpay oraz Bank Pekao S.A. wystartowali z projektem dla PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce. Jego celem jest rozbudowa systemu do obsługi płatności internetowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz na portalu moje.pzu.pl.

Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację bramki płatniczej w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony przelewem online (pay-by-linkiem), BLIKIEM oraz kartą. Serwis mojePZU to platforma samoobsługowa, z której korzysta już ponad 3 miliony klientów PZU.

Od lat kierujemy się zarówno troską o relacje z klientami, jak również rozwojem innowacyjnych rozwiązań. Widać to na przykładzie mojePZU, które dziś jest jedną z najbardziej rozbudowanych platform samoobsługowych dostępnych na polskim rynku finansowo-ubezpieczeniowym. Jesteśmy świadomi, że klienci coraz chętniej załatwiają swoje sprawy w świecie online, dlatego przenoszenie kluczowych funkcjonalności do cyfrowego świata to konieczność – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce PZU. 

– Partnerstwo z jedną z największych instytucji finansowych w regionie CEE oraz z liderem na rynku ubezpieczeń jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Dzięki wypracowanej synergii, wspólnie bezprecedensowo łączymy działania on- i offline, wypracowując efekt skali. Wśród korzyści wynikających ze współpracy są m.in. dalszy rozwój biznesu, skalowalność na inne podmioty oraz wygoda i szybkość zapłaty, której wcześniej klienci nie mogli doświadczyćpodkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.

Tpay wraz z Bankiem Pekao nie tylko gwarantuje nowe narzędzie do łatwiejszego płacenia za dotychczasowe usługi PZU, ale również rozwiązanie zapewniające konsumentom bezpieczeństwo i szybkość płatności.

– Cieszymy się, że możemy wykorzystać synergię w ramach naszej grupy. Z naszym głównym akcjonariuszem PZU oraz we współpracy z Tpay, którego jesteśmy udziałowcem, tworzymy przyjazne dla klientów ubezpieczyciela, nowoczesne rozwiązanie. Myślę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.

– W banku konsekwentnie stawiamy na rozwój najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla naszych klientów. Usługa akceptacji kart płatniczych w Internecie jest nowością w naszej ofercie i komplementarnym rozwiązaniem do już oferowanej od lat akceptacji kart w terminalach POS. Cieszymy się, że naszym pierwszym klientem korzystającym z akceptacji kart w e-commerce jest PZU – dodaje Remigiusz Hołdys, Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao.

– Z myślą o komforcie klientów Grupy PZU stale wzbogacamy platformę mojePZU o nowe produkty, funkcjonalności i udogodnienia technologiczne. Koncentracja na  doświadczeniach klienta motywuje nas do ciągłego rozwoju serwisu w obszarze szybkich i bezpiecznych płatności online. Wierzymy, że rozpoczęcie współpracy z Tpay oraz Pekao da nam gwarancję zapewnienia najwyższej jakości usług w tym zakresie – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający do spraw rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU.

Dzięki współpracy w ramach grupy kapitałowej integratora płatności Tpay, Banku Pekao oraz  PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce, klientom udostępnione zostało rozwiązanie, które będzie rozwijane o funkcjonalności umożliwiające użytkownikom mojePZU obsługę płatności online.